Torstain kahvitilaisuudet pidetään Tapiolan palvelukeskuksessa klo 14, ellei koronatilanne aiheuta estettä.

16.9.              Suurlähettiläs, emerita Eva-Christina Mäkeläinen:

Mitä on protokolla ja mihin sitä tarvitaan? Kuulemme protokolla-sanan historiaa ja nykypäivää.  Protokollaa tarvitaan yhä valtiovierailujen, valtiollisten tapahtumien ja kansainvälisten konferenssien yhteydessä. Eva-Christina Mäkeläinen on toiminut suurlähettiläänä ja ulkoministeriön protokollapäällikkönä.

30.9.             Lääketeollisuus ry:n toimitusjohtaja Sanna Lauslahti:

Lääkkeiden saatavuus – miten varmistetaan häiriötön lääkkeiden saanti ja lääkehoito?

14.10.           Syyskokous

Historioitsija Teemu Keskisarja: Kyllikki Saaren tarina.
Teemu Keskisarjan historiateos Suomen kuuluisimmasta henkirikoksesta arkistotutkimusten ja ennen julkaisemattomien lähteiden pohjalta ilmestyy kesäkuussa. Teos kertoo Kyllikki Saaren koko tarinan ja siihen liittyvät ihmiskohtalot 1950-luvun Suomessa.

28.10.            Suurlähettiläs emeritus René Nyberg: Mihin Venäjä on menossa?

Pitkän uran diplomaattina tehneellä René Nybergillä on neljänkymmenen vuoden kokemus Suomen ja Venäjän suhteista.

11.11.            Sairaanhoitaja, auktorisoitu haavahoitaja Ulla Nuutinen

Suomen Haavahoito Oy:stä: Turvonneet jalat ja niiden hoito. Ulla Nuutinen on alaraajojen turvotuksen ja niistä johtuvien säärihaavojen asiantuntija.

25.11.            ToimittajaYrjö Lautela

Jugoslaviaulkovaltojen pelikenttänä ennen ja nytYrjö Lautela oli pitkään Ylen toimittajana mm. Wienissä ja Berliinissä. Hän seurasi Jugoslavian hajoamissotia intensiivisesti.

9.12.              Joulukahvit Palvelukeskuksessa