Torstaitilaisuudet Tapiolan palvelukeskuksessa klo 14

Taksen torstaikahvit järjestetään Tapiolan palvelukeskuksen valoisissa tiloissa.
Torstaiohjelmat
11.6.
Torstairetki: Tapiolan näyttelykeskus WeeGee EMMA
Tilaisuuden teemana on opastettu tutustuminen EMMAn perusnäyttelyyn (Saastamoisen kokoelmat) sekä WeeGee-rakennuksen historiaan ja arkkitehtuuriin. Turvajärjestelyjen takia opastetuissa ryhmissä saa olla enintään 10-12 henkilöä, käsihygieniasta kukin huolehtii itse. EMMA on väljä museo, joten 1-2 m turvavälit onnistuvat hyvin.
Tervetuloa piknik-torstaitilaisuuteen klo 14.00. Opastuksen jälkeen juodaan yhdessä yhdistyksen tarjoamat kahvit museon pihalla. Voit tulla myös pelkästään kahville klo 15.00.
Ilmoittautuminen 2.– 3.6.2020 Pääsymaksu museoon on 10 €, museokortti käy, yli 70-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi.
Ennakkotietoja syksyn torstaikahvien ohjelmasta:
10.9.
Lääketeollisuus ry:n toimitusjohtaja Sanna Lauslahti: Lääkkeiden saatavuus - miten varmistetaan häiriötön lääkehoito?
24.9.
FT, suurlähettiläs emerita Eva-Christina Mäkeläinen: Mitä on protokolla ja mihin sitä tarvitaan? Vieraamme on toiminut suurlähettiläänä Ateenassa, Kööpenhaminassa, Wienissä ja Ljubljanassa.
8.10.
Toimittaja Yrjö Lautela: Jugoslavia ulkovaltojen pelikenttänä ennen ja nyt
22.10.
Yhdistyksen syyskokous
5.11.
Haavahoitoon erikoistunut sairaanhoitaja Ulla Nuutinen Suomen Haavahoito Oy:stä puhuu aiheesta Turvonneet jalat ja niiden hoito.
19.11.
LL, ortopedi Antero Hänninen: Lonkkamurtumat