Lisää tietoa toiminnastamme

Torstaikahvit
Torstaisin parittomina viikkoina kokoonnumme Tapiolan palvelukeskuksessa, Länsituuli 1 A, 3. kerros, klo 14 kuuntelemaan vierailijaluentoja eri elämänalueilta, keskustelemaan ystävien kanssa ja nauttimaan päiväkahvit. Nämä tilaisuudet tarjoavat mahdollisuuden tutustua toimintaamme. Useimmat yhdistyksen hallituksen jäsenet ovat yleensä paikalla ja valmiita vastaamaan kysymyksiin.
Retket
Teatterikäynnit, taidenäyttelyt ja eri aihepiireihin liittyvät retket järjestämme yleensä parillisina viikkoina. Näihin omakustannuspohjalta hinnoiteltuihin tapahtumiin järjestämme lähes aina kuljetuksen Tapiolasta.
Kerhot ja Liikunta
Pilatesryhmät kokoontuvat viikoittain, muisti- ja kirjallisuuskerho vuoroviikoin. Neulontakerho kokoontuu parittomina viikkoina ja golf-kerho erikseen sovittavina aikoina.

Tule rohkeasti mukaan toimintaamme. Saat uusia ystäviä, virkistystä ja virikkeitä. Tuo myös uusia ehdotuksia mukanasi, otamme ne mielihyvin vastaan.

Yhdistys osana suurempaa kokonaisuutta
Tapiolan Kansalliset Seniorit ry. on yksi Kansallisen Senioriliitto ry:n lähes 170 jäsenyhdistyksestä. Senioriliitto on eläkeläisten oikeuksia ajava kattojärjestö.   Senioriliittoon kuuluu 15 alueellista senioripiiriä, joiden jäseniä paikalliset senioriyhdistykset ovat.  Muodostamme Uudenmaan Kansallisen Senioripiiri ry:n yhdessä 18 muun paikallisyhdistyksen kanssa. Yhdistystämme edustaa Uudenmaan senioripiirin hallituksessa puheenjohtajamme Ismo Nuuja.
Jäsenedut ja jäsenmaksu
Vuotuinen 28 euron jäsenmaksu oikeuttaa sinut osallistumaan kerhotoimintaan ja jäsentapahtumiin. Koska yhdistys osallistuu kerhotoiminnan ja joidenkin tapahtumien kustannuksiin, tapahtumat ovat vain jäsenille tarkoitettuja. Jäsenenä saat myös kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton jäsenlehti Patinan

Haluatko jäseneksi?
Tutustu toimintaamme torstaikahveilla. Voit myös liittyä suoraan jäseneksi ilmoittautumislomakkeella.