to 11.6.    torstairetki: Tapiolan näyttelykeskus WeeGee -EMMA

Tilaisuuden teemana on opastettu tutustuminen EMMAn perusnäyttelyyn (Saastamoisen kokoelmat) sekä WeeGee-rakennuksen historiaan ja arkkitehtuuriin. Turvajärjestelyjen takia opastetuissa ryhmissä saa olla enintään 10-12 henkilöä, käsihygieniasta kukin huolehtii itse. EMMA on väljä museo, joten 1-2 m turvavälit onnistuvat hyvin.

Tervetuloa piknik-torstaitilaisuuteen klo 14.00. Opastuksen jälkeen juodaan yhdessä yhdistyksen tarjoamat kahvit museon pihalla. Voit tulla myös pelkästään kahville klo 15.00.

Ilmoittautuminen 2.– 3.6.2020

Pääsymaksu museoon on 10 €, museokortti käy, yli 70-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi.

Alustavassa valmistelussa syksyksi

Träskändan kartanopuisto (sään salliessa)