Liikunta

Kaikki kerhot kokoontuvat Tapiolan palvelukeskuksessa, Länsituulentie 1 A 3. kerros. Kerhoihin ja liikuntaan osallistuminen ei edellytä ennakkoilmoittautumista.Senioreille suunnatut liikuntatunnit ovat palvelukeskuksen liikuntasalissa. Liikuntakauden maksu on omakustanteinen ja määräytyy osanottajien ja liikuntakertojen mukaan. Osallistuminen on toisesta kerrasta alkaen sitova. Liikuntaryhmiin osallistujia ei vakuuteta yhdistyksen puolesta.

Aikamatkajumppa
Torstaisin klo 11.45-12.45. kevätkausi alkaa 9.1. ja päättyy 23.4. Tämä ryhmä on tuttujen aikamatkasävelten tahdittamaa hyvän mielen rauhallista liikuntaa, jossa keskitytään nivelten liikkuvuuteen, tasapainoon, koordinaatioon ja lihaskuntoon. Iloisen hengen luojana jatkaa vuosia meitä ohjannut senioriammattilainen Anna-Liisa Kainulainen.

Pilates 1 Tiistaisin klo 12.15 - 13.15, kevätkausi alkaa ti 7.1. ja päättyy 21.4.

Pilates 2   Perjantaisin klo 12.45 - 13.45, kevätkausi alkaa pe 10.1.ja päättyy 8.5.

Pilates-ryhmä keväällä2015 Kuva: Marianne Kiesi

Pilates on tehokas, rauhallinen ja rentouttava liikuntamuoto. Liikkeitä tuetaan hengitystekniikalla. Harjoittelu vahvistaa vartalon keskialueen syviä lihaksia, lisää nivelten liikkuvuutta ja parantaa tasapainoa. Liikkeistä annetaan useampia variaatioita, ja voit edetä omaan tahtiin. Treenin jälkeen olosi on energinen, tasapainoinen ja tyyni. Vuosien ajan meitä ohjannut, pidetty pilatesohjaaja Virpi Kiesi jatkaa kanssamme.